"Балқаш қаласының орталықтандырылған кітапхана жүйесі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Коммунальное государственное учреждение
"Централизованная библиотечная система города Балхаш"

Біздің сайтқа қош келдіңіз. Өзіңізге керекті сұрақтардың жауабын табуда осы сайттағы мәліметтердің көмегі тиеді деп үміттенеміз.

Аңдатпа

Мұрағат

Опрос

Кітап сіздің өміріңізде:

Кәсіби мерзімді басылым

Кәсіби мерзімді басылым

«Қашықтықтағы пайдаланушыларға қызмет көрсету: Ұлттық, академиялық кітапханасының тәжірибесінен»

Н.Н. Жолдыбалинов , Ұлттық академиялық кітапханасының Электронды қорларды басқару қызметінің маманы

Қазақстандық электронды кітапхана (электронды кітапхана) жобасы жайлы қысқаша айтып кетсек: 2007 жылдан бастап ҚР Мәдениет және ақпарат министрлігінің тапсырмасы бойынша ҚР Ұлттық академиялық кітапханасы «Электронды Кітапхана» жобасын жүзеге асыруда.
Жобаның мақсаты - Ұлттық академиялық кітапханасы негізіндегі кітап көшірмелерінің Бірегей электронды сақтау қоймасын және қолданбалы қорын құру, қазіргі оқырмандарға электронды каталогке, электрондық қызметтерге интернет арқылы кез келген жерден қол жеткізу мүмкіндігін жасау.


Толығырақ – Қазақстан кітапханалары тәуелсіздік жылдарында: жетістіктері және даму бағыттары:республикалық конференцияның мақалалар жинағы (Қызылорда қ., 26-27 қазан 2011 ж.) / ҚРҰАҚ; Ред.: Ж.К.Шаймұханбетова, құраст.: М.Б.Валиулина. – Астана, 2012. – 60-62 б.



Кітапхананы қаржыландырудың баламалы мүмкіндіктері

Ж. С.Даумова, Өскемен қалалық орталықтандырылған кітапханалар жүйесінің әдіскері.

Қазір көптеген кітапханаларда фандрайзинг қызметі қолданылып, өз жемісін беруде. Соған орай, фандрайзинг түсінігі, фандрайзингтің негізгі кезеңдері, жобаға қойылатын талаптар, жобалаудың дайындық кезеңі, жобаның құрамдас бөліктері және фандрайзинг әдістері мен қаржы көздерін таңдау тақырыптары туралы көп айтылуда.
Фандрайзингтің негізгі кезеңдері
1. Нақтылы қаржылай сый тартушыларды іріктеу (ақшалай сый тартушылардың «нарығын» зерттеу. олардың мүмкіндіктері мен сұраныстарын білу). Егер ақшалай сый тартушылардың қайырымдылық туралы нақты бір саясаты болса, онда сіздің табысқа мүмкіндігіңіз аз.
2. Фирмада жұмыс істейтін, қарым-қатынас жасауға қолайлы адамды анықтау үшін фирмаға телефон шалу.
3. Нақтылы қаржылай сый тартушыға қатынас-хат жіберу. Бұл хат мына мазмұнда құралуы керек:

Толығырақ – «Кітапхана әлемі» журналында, № 2, 2005, 20-21 б.



Кітапханада өткізілетін мәдени көпшілік шаралардың маңызы

И. Р. Галиакпарқызы,Өскемен қалалық орталықтандырылған кітапханалар жүйесіне қарасты №3 кітапхана бөлімшесінің жоғары санатты библиографы

Қазіргі заман талаптары өмірге жұмыстың көптеген жаңа түрлерін енгізудің қажеттігін қалайды. Өткізілетін шаралардың көпшілігінде кітапханашылар оқырманның өзін қатыстыру арқылы жүргізеді, бірақ бұдан оқырман өткізілетін шараларды тыңдамайды деген ұғым тумауы керек.
Кітапханада өткізілетін жұмыс түрлерін дайындау және өткізудің өзіндік ерекшеліктері бар. Шараны дайындау мен өткізу үш сатыда қарастырылады, олар: дайындау, өткізу, өткізілген шараның тиімділігі және оны насихаттау болып табылады.Оларды өз кезегінде мына сатыларға бөлуге болады: 

Толығырақ – «Кітапхана әлемі» журналында, № 4, 2008, 29-30 б.



Бағдарымыз - айқын, болашағымыз - жарқын

О.С.Мырзағалиева , ҚРҰАК Кітапханаларды дамыту орталығының әдіскері

Инновацияның негізі - адам капиталы. Сондықтан, дамыған мемлекеттер денсаулық, білім- ғылым, тарихи мұраларды жандандыруға ерекше ден қойған. Интелектуалды - ғылыми потенциялдарға көңіл бөлу, бәсекеге қабілетті дамыған елдердің қатарына қосылуды мақсат ететін Қазақстан үшін де басты ұстанымдардың бірі. 
Бәсекеге қабілетті экономиканы құруда заманауи кітапханалардың рөлі мен алар орны қандай? ҮИИДМБ-сын жүзеге асыруда кітапханаларымыздың кандай көмегі болады? Кітапханалар миссиясы - біліммен камтамасыз ету және оны тарату, пайдаланушыларға өзекті акпараттарды дер кезінде ұсыну болып табылады.

Толығырақ: Қазақстан кітапханалары тәуелсіздік жылдарында: жетістіктері және даму бағыттары:республикалық конференцияның мақалалар жинағы (Қызылорда қ., 26-27 қазан 2011 ж.) / ҚРҰАҚ; Ред.: Ж.К.Шаймұханбетова, құраст.: М.Б.Валиулина. – Астана, 2012. – 150-156 б.

 

 

Интернет туралы ұғым

Құжаттарды сканерден өткізу

Челябі мемлекеттік мәдениет және өнер академиясының «Кәсіптік қосымша білім алу институты»

 

Дәстүрлі емес кітап көрмелері

WEB-2.0 терминологиясының сөздігі. Әлеуметтік желілердің сөздігі. Виртуалды кітап көрмесі: жаңа форматтағы кітаптар туралы әңгімелейміз

 



Кітапхана пайдаланушыларын оқуға тартудың интерактивті түрлері

Н.А.Сағынова , Ж.Молдағалиев атындағы Батыс Қазақстан ОӘҒК-ның кітапхана ісін дамыту бөлімінің меңгерушісі

Кітап - әлемде ешбір теңдесі жоқ ғажайып дүние. Кітапты қолымызға алып оқи бастағаннан жолдан соң жол, беттен соң бет жалғасып кете береді. Айналаңдағылардың бәрі лезде ғайып болып, автордың қиялымен сомдалған ғажайып әлемге еніп кетесің. Сырт қарағанда өте қарапайым көрінгенімен кітап оқудың біздің санамызда жүзеге асатын өте күрделі ойлау процесін жүзеге асыратынын біле бермейміз. Кітапты "талғамсыз" оқудың үнемі пайдалы бола бермейтінін ойдан шығармауымыз керек. Әрбір кітап, тіпті кішігірім мәтіннін өзінің белгілі бір оку техникасы болуы қажет. Осыны дұрыс жолға қою арқылы өзіңе өзің көмектесесің. Бұл әркім білуге тиісті тұтас ғылым.
Тәжірибе көрсеткендей, оқудың қажеттілігі, мақсаты белгіленіп, оқуға деген құлшыныс болған жағдайда оқылған кітап жеңіл оқылады және оқылған дерек жақсы есте сақталады. Мұндай жағдайда кітап оқуға, оның нәтижесіне деген қызығушылық туындайды, ал қызығушылықтың тууының өзі үлкен жетістік болып табылады.

Толығырақ: Қазақстан кітапханалары тәуелсіздік жылдарында: жетістіктері және даму бағыттары:республикалық конференцияның мақалалар жинағы (Қызылорда қ., 26-27 қазан 2011 ж.) / ҚРҰАҚ; Ред.: Ж.К.Шаймұханбетова, құраст.: М.Б.Валиулина. – Астана, 2012. – 94-98 б.



беттер: 123456
Рейтинг@Mail.ru

Яндекс.Метрика