"Балқаш қаласының орталықтандырылған кітапхана жүйесі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Коммунальное государственное учреждение
"Централизованная библиотечная система города Балхаш"

Біздің сайтқа қош келдіңіз. Өзіңізге керекті сұрақтардың жауабын табуда осы сайттағы мәліметтердің көмегі тиеді деп үміттенеміз.

Аңдатпа

Мұрағат

Опрос

Кітап сіздің өміріңізде:

Кәсіби мерзімді басылым

Кәсіби мерзімді басылым

Толықмәтінді электронды дерекқорлардың анықтама - ақпараттық қызметте қолданылуы

Бердалиева Күләйхан Әкешақызы, Қазақстан Республикасы Ұлттық кітапханасының анықтама – ақпараттық қызмет көрсету қызметінің топ жетекшісі, Алматы қ.

Кітапхананың қызметін жан-жақты таныстырушы, оқырмандарды кітапханалық қорға бағдарлаушы компас – анықтама-ақпараттық қызмет. Аталмыш қызмет – кітапхананың ақпараттық іздеу аппаратының жиынтығы ғана емес, сонымен қатар, оның ақпаратты қамту кеңістігін түгел көрсететін, сұранысты барынша жылдам әрі толық игеруін қамтамасыз ететін негізгі атқарушы орны.

 

Толығырақ – «Кітап&Кітапхана» №2, 2018, 18-21б.

 



СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ

И. Р. Галиакпаровна,Өскемен қаласы Орталықтандырылған кітапханалар жүйесінің №3 кітапхана бөлімшесінің библиографы

Кітапхана – мәдениеттің жоғары деңгейі және ақпарат пен білім әлемі ретінде онда жұмыс істеген адамнан еріксіз жоғары стильді талап етеді. Жақсы сөзді дайындау өз алдына, оның мазмұнын тыңдаушылардың жаны мен жүрегіне дұрыс жеткізе білу басқа шаруа. Осының барлығына дұрыс жолға қойылған сөйлеу мәнері арқылы қол жеткізуге болады.
Журналист, мұғалім мамандықтары тәрізді кітапханашы маманына да сөйлеу мәдениетін, сөз өнерін меңгеру өте қажет. Жоғары кәсіби деңгейде белгілі бір кітапты насихаттау, болмаса, өзінің көзқарасын білдіріп, адамдармен қарым-қатынасқа түсу үшін білім ғана жеткіліксіз, кітапханашыға сөйлеу мәдениетінің негізі аса қажет.

Толығырақ – «Кітапхана әлемі» журналында № 2, 2007, 43-46 б.



«Қашықтықтағы пайдаланушыларға қызмет көрсету: Ұлттық, академиялық кітапханасының тәжірибесінен»

Н.Н. Жолдыбалинов , Ұлттық академиялық кітапханасының Электронды қорларды басқару қызметінің маманы

Қазақстандық электронды кітапхана (электронды кітапхана) жобасы жайлы қысқаша айтып кетсек: 2007 жылдан бастап ҚР Мәдениет және ақпарат министрлігінің тапсырмасы бойынша ҚР Ұлттық академиялық кітапханасы «Электронды Кітапхана» жобасын жүзеге асыруда.
Жобаның мақсаты - Ұлттық академиялық кітапханасы негізіндегі кітап көшірмелерінің Бірегей электронды сақтау қоймасын және қолданбалы қорын құру, қазіргі оқырмандарға электронды каталогке, электрондық қызметтерге интернет арқылы кез келген жерден қол жеткізу мүмкіндігін жасау.


Толығырақ – Қазақстан кітапханалары тәуелсіздік жылдарында: жетістіктері және даму бағыттары:республикалық конференцияның мақалалар жинағы (Қызылорда қ., 26-27 қазан 2011 ж.) / ҚРҰАҚ; Ред.: Ж.К.Шаймұханбетова, құраст.: М.Б.Валиулина. – Астана, 2012. – 60-62 б.



Кітапхананы қаржыландырудың баламалы мүмкіндіктері

Ж. С.Даумова, Өскемен қалалық орталықтандырылған кітапханалар жүйесінің әдіскері.

Қазір көптеген кітапханаларда фандрайзинг қызметі қолданылып, өз жемісін беруде. Соған орай, фандрайзинг түсінігі, фандрайзингтің негізгі кезеңдері, жобаға қойылатын талаптар, жобалаудың дайындық кезеңі, жобаның құрамдас бөліктері және фандрайзинг әдістері мен қаржы көздерін таңдау тақырыптары туралы көп айтылуда.
Фандрайзингтің негізгі кезеңдері
1. Нақтылы қаржылай сый тартушыларды іріктеу (ақшалай сый тартушылардың «нарығын» зерттеу. олардың мүмкіндіктері мен сұраныстарын білу). Егер ақшалай сый тартушылардың қайырымдылық туралы нақты бір саясаты болса, онда сіздің табысқа мүмкіндігіңіз аз.
2. Фирмада жұмыс істейтін, қарым-қатынас жасауға қолайлы адамды анықтау үшін фирмаға телефон шалу.
3. Нақтылы қаржылай сый тартушыға қатынас-хат жіберу. Бұл хат мына мазмұнда құралуы керек:

Толығырақ – «Кітапхана әлемі» журналында, № 2, 2005, 20-21 б.



Кітапханада өткізілетін мәдени көпшілік шаралардың маңызы

И. Р. Галиакпарқызы,Өскемен қалалық орталықтандырылған кітапханалар жүйесіне қарасты №3 кітапхана бөлімшесінің жоғары санатты библиографы

Қазіргі заман талаптары өмірге жұмыстың көптеген жаңа түрлерін енгізудің қажеттігін қалайды. Өткізілетін шаралардың көпшілігінде кітапханашылар оқырманның өзін қатыстыру арқылы жүргізеді, бірақ бұдан оқырман өткізілетін шараларды тыңдамайды деген ұғым тумауы керек.
Кітапханада өткізілетін жұмыс түрлерін дайындау және өткізудің өзіндік ерекшеліктері бар. Шараны дайындау мен өткізу үш сатыда қарастырылады, олар: дайындау, өткізу, өткізілген шараның тиімділігі және оны насихаттау болып табылады.Оларды өз кезегінде мына сатыларға бөлуге болады: 

Толығырақ – «Кітапхана әлемі» журналында, № 4, 2008, 29-30 б.



беттер: 12345
Рейтинг@Mail.ru

Яндекс.Метрика